SEO-byrå

SEO-byrå i Norge - Reprise Media - Digitale rådgivere

Reprise Media er et SEO-byrå i Oslo som fokuserer på resultater, både på kort og lang sikt for bedrifter i alle bransjer.

Hva er SEO? Søkemotoroptimalisering eller SEO (kort for Search Engine Optimization) dreier seg om å gjøre nettsider synlige i søkemotorer som F.eks. Google, Bing osv. for å bli synlige for mennesker som leter etter løsninger på sine problemer.

t

Hvorfor SEO?

  • Relevant og gratis trafikk
  • Synlighet over tid
  • Kan effektivisere all trafikk

Hvorfor oss?

  • Deres mål er vårt fokus
  • Resultatorientert
  • Bred bransjeerfaring

Slik jobber vi

  • Handlingsorientert
  • Dialog med kunden
  • Rapportering

Hvordan velge et godt SEO-byrå?

Mange hevder at de virkelig kan søkemotoroptimalisering som fagområde.
Vår erfaring er at det dessverre ikke er så mange byråer i Norge som virkelig har kontroll på dette.

Faglig kompetanse
Vi anbefaler deg å se etter faglig kompetente personer med evne til å forstå deres organisasjons dynamikk og mål. I tillegg er det viktig å velge et byrå som ikke bruker skitne/ulovlige knep for å skaffe synlighet da det kan straffe din nettside fra å få synlighet i søkemotorer som Google og Bing. I tillegg er det kjekt å velge noen som har erfaring med søkemotoroptimalisering for bedrifter som er relevant for deres bransje.

– Vi i Reprise Media er alltid på hugget for å tilegne oss det siste nye innen dette fagområdet og vi spiller alltid etter reglene!
– Vi jobber til daglig med flere av norges største merkevarer innen retail, nettbutikker og tjenestebaserte bedrifter. Hvis det er en ny bransje for vår det, tar vi utfordringen på strak arm!

Inkluder faglig kompetente personer i rekrutteringsprosessen
Hvis du kjenner noen som er kompetente innen søkemotoroptimalisering, kan det være lurt å inkludere de i prosessen rundt valg av SEO-byrå.Hvis vi du vil teste oss for hva vi er gode for, kan du gjerne ta med deg en faglig kompetent person for å teste oss.

Forhør deg med flere SEO-byråer
Det kan være lurt å møte flere byråer for å teste deres evne til å løse problemer og samarbeide med dere. Konkurranse må vi regne med, dessuten elsker vi i Reprise Media å danke ut konkurrenter i pitch.

Se etter noen som brenner for deres mål
Vær sikker på at byrået dere velger, har målet deres som fokus. Hvis dette glemmes, risikerer man at man prioriterer tiltak som ikke nødvendigvis blir fullt så utslagsgivende med tanke på det som faktisk er viktig for at dere når deres mål.

Velg et byrå som har levert gode resultater
Ikke bare se etter byråer som elsker å snakke om faget sitt, men som også evner å levere gode resultater. Ingen tiltak er like viktige, det er alltid noe som vil være viktigere enn noe annet! Vi vurderer din situasjon opp mot din konkurranse og utretter tiltak som vil være essensielle for at dere skal få resultatene dere ønsker.

Sjekk referanser
Hva sier kundene om byrået du vurderer? Hvordan har samarbeidet deres fungert, fikk de den oppfølgingen de trengte? Sto resultatene i tråd med forventningene?

 

 

Lurer du på noe?

Vi ser frem til å høre fra deg og prate om hvordan vi kan hjelpe dere med å nå deres mål!